ויאז'ה - מחיר למזדקן

כל התוכנית כולל שאלות לשאלות נפוצות FAQ כאן

תוחלת החיים העולה והיעדר מקורות מימון והכנסה כמו פנסיה מכובדת או קצבה ראויה, מחייבים אותנו להערכות מתאימה כדי שלא ניפול לנטל על ילדינו וכדי שנוכל לחיות בכבוד.

יוקר המחייה והנאות החיים הרבות שמציעים לנו החיים, מחייבים אותנו לחשיבה מחודשת באשר למקורות המימון. נכס המגורים שבבעלותך יכול וצריך לשמש לך כמקור הכנסה מניב.


תכנון


תוחלת החיים העולה
והיעדר מקורות מימון והכנסה כמו פנסיה מכובדת או קצבה ראוייה, מחייבים אותנו להערכות מתאימה כדי שלא ניפול לנטל על ילדינו וכדי שנוכל לחיות בכבוד. אדם בגיל 80, לא צריך לצאת לעבוד כדי להתקיים!

אסטרטגיה


יוקר המחייה והנאות החיים הרבות שמציעים לנו החיים, מחייבים אותנו לחשיבה מחודשת באשר למקורות המימון. נכס המגורים שבבעלותך יכול וצריך לשמש לך כמקור הכנסה מניב, יציב, בטוח מובטח ומבוטח.  




תוצאה הנכס נמכר ובעליו ממשיך להתגורר בו כל חייו והוא מקבל הכנסה חודשית קבועה, מובטחת ומבוטחת לאורך כל חייו של בעל הנכס, אשר תאפשר חיים של כבוד, בכבוד ומבלי ליפול לנטל על איש.
לחיות בכבוד!


צוות ניהול

ויאז'ה בע"מ הנה חברה לה משרד שמאות מקרקעין ורכוש, מוכר מאד, ותיק, אמין, מיומן מהימן ואיכותי, הפועל כבר למעלה משלושה עשורים והיא קשורה עם מיטב היועצים והמומחים בהם שמאי מקרקעין ועורכי דין, מיומנים ומהימנים, בפריסה ארצית, המתמחים בכל סוגי נכסי המקרקעין, במגזרים השונים, הפרטי החקלאי, העירוני ובכלל זה נכסי תעסוקה, היכולים לתת מענה וייעוץ זמין ולהעניק לך את מירב המידע והנתונים כדי שתוכל/י לקבל החלטה מושכלת, לאחר שלמדו והשתלמו בכנסים ובימי העיון והם בקיאים ומכירים את סוג הנכסים המדוברים ואת סוגי עסקאות הנדל"ן הללו.
כתבו עלינו: מחיר למזדקן | "הכל כלול" - מה אומרים המומחים

ועל דרך המשל:

אנחנו יכולים להציע למי ש"מת מצמא" בקבוק מים ולהראות לו מגוון דרכים בהם יהיו לו מים כל חייו וכל עוד הוא בחיים, הבקבוק הזה יהיה מלא במים ויעניק לו חיים. נוכל להבטיח לו זאת.
אם הוא יחליט להשאיר את בקבוק המים סגור ולא לשתות ממנו, ולמות מצמא, כשהבקבוק סגור מבלי לשתות, מה שיאפשר לו לחיות בכבוד, זו כבר בחירה שלו ושל בני משפחתו.
על זה נאמר "ובחרת בחיים".
"נָתַתִּי לְפָנֶיךָ הַיּוֹם אֶת הַחַיִּים וְאֶת הַטּוֹב וְאֶת הַמָּוֶת וְאֶת הָרָע, וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים לְמַעַן תִּחְיֶה אַתָּה וְזַרְעֶךָ." (דברים ל, טו)
 

שירותי המשרד

  • הערכת הנכס והתשלומים הצפויים ממכירתו, על ידי שמאי מקרקעין מקצועי.
  • ליווי משפטי ייחודי וייעודי המגן על המוכר ומבטיח את שמירת פרטיותו בחוזה מכר מיוחד המיועד לסוג זה של נכסים ועסקאות.
  • השגת התמורה הגבוהה ביותר בעת המכירה, על ידי פרסום מכרז באתר החברה.
  • בחירת קרן התשלומים הכדאית ביותר למועד ביצוע העסקה, בהתאם לנתוני הבעלים.
  • בדיקת חיובי המס, הכנת השגות ועררים בהליכי ההשגה והדיונים לביטול או הקטנת החיובים לרמ"י, מס שבח והיטל השבחה.
  • סט כלים לבעל המקצוע ( עו"ד, שמאי, רו"ח, יועץ פיננסי או פנסיוני ) כדי להסביר את התכנית, במסגרת חברות במועדון מיוחד ל"עצמאות כלכלית".





   כתבו עלינו: 



תשובות לשאלות נפוצות   Frequently Asked Questions

מכרתי את הבית, הכסף הופקד בחברת הביטוח והתחלתי לקבל רטנה חודשית כמובטח. כעבור חודש, בדרכי למכולת, נדרסתי למוות בתאונת דרכים. מה קורה עם הבית ועם כל הכסף?

את כספי ההפקדה והתשלומים, יקבלו היורשים שלך לכל אותם שנים שהובטחו לך. הבית יישאר בידי היורשים אותו הם יוכלו להשכיר לכל אותם שנים, עד שהבית יועבר לידי הרוכש.
למשל: מכרת את הבית בגיל 75 ובנסח הטאבו נרשמה הערת אזהרה לטובת הקונה שהבית יעבור לידיו בעוד 10 שנים או במותך, לפי המאוחר. היורשים יקבלו את הבית לשימושם למשך 10 השנים והם יוכלו גם להשכירו למשך 10 השנים, עד שהבית יועבר לידי הקונה, להנות ולקבל את דמי השכירות, ולהנות גם מהם וגם מתשלומי הקרן - מכספי המכירה שהופקדו בקרן.  שום דבר לא הולך לאיבוד.


האם כדאי לי להתייעץ עם הילדים שלי על התכנית הזו או שמכיוון שהבית הוא שלי ורשום על שמי, אין לי מה לשאול אותם בכלל?
אולי הם יתנגדו לזה, אולי הם חושבים על הירושה?

כדאי מאד שתתייעץ עם הילדים שלך. אם הם דואגים לך הם יבינו שזהו פתרון נפלא עבורך וגם עבורם. גם מהם תרד מועקה כלכלית לא קטנה.
נכון, אתה אדם בוגר והנכס הוא שלך אך עדיין.
אנחנו חושבים שכל בני המשפחה צריכים להיות שותפים להחלטה הזו. זו המתכונת הנכונה הטובה והבריאה ביותר לעשות עסקה מסוג זה בעיקר ובגלל שאם חלילה יקרה לך משהו בדרך, הם יוכלו לסייע בדרך ויהיו שותפים מלאים לכך.


כשמכרתי את הבית, הייתי בריא כמו שור. גם אשתי חיה. לצערי אשתי נפטרה והבדידות מעיקה. גם התבגרתי. פעם עשיתי הכל לבד הייתי עצמאי הרבה יותר. זה היה בגיל 75. בגיל 81 החלטתי שאני רוצה לעבור לדיור מוגן. מה קורה אז?

נהדר!
כעת יש לך כסף ואתה באמת יכול להרשות זאת לעצמך. יש לך הכנסה חודשית מהרנטה המתקבלת מכספי מכירת הבית.
( בנוסף לקצבת הזיקנה מהביטוח הלאומי )
תשכיר את הבית, תקבל עוד סכום נוסף וקדימה- עבוד לדיור מוגן!
שם תוכל להנות להיות בחברת אנשים ולקבל את כל השירותים. התכנית הזו שלנו מאפשרת לך להפוך מאדם עני המתקיים מקיצבת ביטוח לאומי, לאדם עשיר שיכול לעבור ולהתגורר בדיור מוגן! ממש התגשמות של חלום לא.


כעבור 5 שנים מיום העסקה הפכתי סיעודי ואני זקוק לאשפוז במוסד סיעודי, מה קורה אז?

בני משפחתך יוכלו להוציא אותך מהדירה לאשפוז במוסד סיעודי. הם ישכירו את הבית ויקבלו בנוסף גם דמי שכירות מהבית שלך!
כך תהנה מ-3 מקורות הכנסה: קצבת הביטוח הלאומי, הרנטה מכספי מכירת הבית שלך, ומדמי השכירות שתקבל בגין השכרת הבית.
חלמת פעם לקבל כל כך הרבה כסף?


יש לי עוד שאלה, וגם לילדים שלי יש כמה שאלות ודברים לא כל כך ברורים וסגורים, אנחנו יכולים לשאול אתכם?

בטח! שלחו אלינו מייל אל  office@viager.co.il עם השאלה ונשיב לכם בלב חפץ.
צריך להבין. המיזם הזה נולד ונועד לשפר את איכות חייהם של מאות אלפי קשישים במדינת ישראל שחיים בעוני מרוד ושיש להם נכס מקרקעין - בית או דירה. הוא נועד להעניק להם חיים בכבוד ולסייע ללמעלה משני מליון בני מעמד הבניים התומכים כספית בהורים המבוגרים. המבוגר והקשיש הוא האתרוג במיזם הזה.
לכבודך ולמענך נועדה התכנית הזו.
אנחנו כאן לכבודך.
הכל הומצא מתוך זיהוי הצורך הזה שרק הולך וגובר עם השנים כדי לנסות לסייע למצוקת עוני הקשישים כדי לתת להם כלי לחיים, של כבוד ושל רווחה כלכלית.

לא יכול להיות שאדם שחי בדירה ששווה 2 מליון ש"ח ואף יותר, לא יוכל להדליק חימום או לרכוש תרופות, כי אין לו כסף!  זה לא יעלה על הדעת!

את האבסורד הזה של אדם שחי עני עצוב ועזוב, ובסוף מת כאדם עשיר - עם דירה ששווה מליונים, אפשר וצריך לשבור.

זה אבסורד. תסכים איתי לא?

בדיוק לשם כך המצאנו את התכנית הזו את המיזם והקמנו את החברה הזו.




אומדן שווי הנכס


שווי הנכס יוערך על ידי שמאי מקרקעין מוסמך ששמו מופיע ברשימת השמאים באתר זה, כמי שלמד את נושא הויאז'ה והשתתף בכנסים בהשתלמויות ובימי העיון הנערכים על ידי החברה מעת לעת כדי לעדכן את שמאי המקרקעין בנכסי "ויאז'ה" בכלל ובכל ההיבטים החדשים בפרט.


השומה הנערכת לכל נכס, תהיה חלק בלתי נפרד ממסמכי המידע לגביו יוגשו הצעות הרכישה.
במסגרת השומה יבחנו ההוצאות הצפויות והתשלומים השונים הנובעים ממכירת הנכס.

 

הרנטה החודשית

סכום הרנטה החודשית משתנה לא רק בהתאם לשווי הנכס ולסכום המכירה אלא גם בהתאם לגילו של בעל הנכס ולמצבו המשפחתי.
קיימות מספר תכניות שמציעות החברות השונות וזאת בהתאם לרצונות ולצרכי המוכר ובהתאמה לייעוץ אישי שיינתן על ידי יועץ ומתכנן פיננסי ו/או פנסיוני.

התכניות השונות יוצגו למוכר על ידי נציגי הקרנות שיתמודדו ביניהם כדי להגיש למועמד- המוכר, את ההצעה הכדאית והטובה ביותר, המתאימה לנתוניו וצרכיו של המוכר. משפחות נקרעות היום בגלל מריבות בין אחים בגלל הנטל הכלכלי האדיר הכרוך בטיפול בהורים קשישים.



פרסום הנכס 

טפסי המידע הכוללים את חוזה המכר ודוח השמאות יפורסמו באתר.
מבזק מתאים יפורסם תחת "מכרזים" בכל עת שנכס יוצא למכירה וישלח לרשימת התפוצה של הנרשמים לקבלת המידע, כשהמטרה היא לקבל הצעות לרכישת הנכס.


 המבקשים לרכוש את הנכס, ירכשו את הטפסים ויערכו בו סיור עם השמאי שערך את השומה, במועד אחד בלבד, כדי למנוע טרדה וטרחה מצד הבעלים - המוכר.





חוזה המכר


חוזה המכר הנו חוזה הבא לדאוג לזכויות המוכר ולזכויות הרוכש. בחוזה קיים סעיף האוסר על הרוכש כל מגע עם המוכר עם סנקצייה בצידה, כדי למנוע הצעות פיתוי לפינוי מוקדם של הנכס.

לאחר העברת התמורה למוכר וממנו לקרן, תרשם הערת אזהרה לטובת הקונה, בו יקבע מועד קבלת החזקה על הנכס ( לדוגמא: יום קבלת החזקה בנכס על ידי מר ישראל ישראלי הינו 1.1.2030 או במותו של המוכר, לפי המאוחר ) ותופק לנכס פוליסת ביטוח ייחודית, ע"ש המוכר, עם סעיף שיעבוד לטובת הרוכש, מי ששמו רשום בהערת האזהרה בנסח הרישום.