חיים אטקין-שמאות מקרקעין רכוש וחקלאות-בית שמאי - כשרואה החשבון נדרש לעבודה חריגה והוא אינו מתוגמל בעבורה


עברית  |  English  |  Русский  |  français  |  عربي  |  
תאריך ושעה
 

ייעוץ בווטס אפ

052-3728828

 

 





 



      
      



דף הבית >> כשרואה החשבון נדרש לעבודה חריגה והוא אינו מתוגמל בעבורה
 
לרואה ההחשבון תפקיד מפתח בתמיכה במבוטח בעת נזק רכוש
 
כשרואה החשבון נדרש לעבודה חריגה והוא אינו מתוגמל בעבורה
"תדאגו שהלקוחות שלכם ידרשו כיסוי להוצאות הכנת תביעה. זהו כיסוי שהם יוכלו להשיג בעת חידוש פוליסת הביטוח
 
כשמתרגש על לקוחו של המייצג משבר בדמות פריצה או שריפה בבית העסק, המייצג נדרש כמעט מייד לעמוד לצידו של לקוחו ולספק לו ולמבטחיו מגוון רחב וגדול של נתונים.

עבודתו של רואה החשבון חשובה שכן היא יכולה לאושש ולאשרר לתמוך ולאמת את מצב המלאי הציוד המכונות, גילם ומצבם.

טופס יא' כבר מזמן הפך מטבע לשון בפי כל שמאי המגיע לעסק בו התרחש אסון בדמות הצפה נזק טבע אש או פריצה.

דוח רוו"ה וספירות מלאי הם כלי עבודה למי שמבקש לבדוק את מצב העסק בעת תביעה. במקרים רבים תעמיד חברת הביטוח מול רו"ח המבוטח, רו"ח מטעמה.

עד כאן תיאור המצב הקיים והעובדות, שמי שנתקל בהם יודע היטב במה עסקינן וכמה עבודה מייצר המשבר למייצג.

זו עבודה חריגה שאפשר וצריך לבטח אותה. בפוליסות "אובדן רווחים", יש סכום ביטוח המיועד בדיוק לצורך זה,  המוקדש כולו לרואה החשבון. זהו  כיסוי ביטוחי של מאות אלפי ומיליוני שקלים המבוצע בעסקים וחברות גדולות.

ומה קורה בעסק או בחברה בינונית או "קטנה"?  המבוטח לא מפוצה בגין הוצאה זו ורואה החשבון שלו, המגלה הבנה ואמפטיה "למצב" הקשה אליו נקלע הלקוח, משתף פעולה עם לקוחו הנאמן והכל על מנת לסייע לו לצלוח את המשבר, וברוב המקרים גם ללא כל תמורה בגין עבודה חריגה ומיוחדת זו.

לא כך צריך להיות המצב!  אז מה עושים?

בעת חידוש פוליסות ביטוח הרכוש של הלקוחות שלכם, בין הכיסויים הנדרשים מסוכן הביטוח יש לדרוש לייחד פרק וכיסוי עבור "הוצאות להגשת תביעה עבור חוות דעת מומחים יועצים ורואה חשבון"

לכל עסק וחברה גדולה במשק יש כיסוי כזה. ראיתי פוליסות עם כיסויים במיליוני שקלים!

הביאו את הנושא לידיעת הלקוח אם חפצים אתם להיות מתוגמלים בעבור עמלכם.

ככלל אצבע הייתי מציע שהסכום יוגדר כ"גבול אחריות" והוא יהיה באחוז מסכום ביטוח המבנה או התכולה, הגבוה מביניהם. 5% בד"כ יספיקו.

ואם "יספרו" ללקוח שלכם שאין דבר כזה, אל תאמינו. פנו ליועצי הביטוח הפועלים היום בשוק. הם כבר ישיג בעבורכם את הכיסוי. 

ואם יגידו לכם שזהו כיסוי מיותר ולא חשוב, תתעקשו ותשיבו ש "אם אין אני לי מי לי"... ובעת צרה אל תוותרו על מומחים ויועצים שלכם לצידכם אל מול אלו של חברת הביטוח! את התוצאות יתיראו בחשבון הבנק שלכם.

"ייעוץ אומנם עולה כסף, היעדרו יעלה הרבה יותר"

ו... שלא תזדקקו אבל אתם עוד תודו לי!


 




הצטרף לרשימת התפוצה שלנו והיה מנוי על "סקירה שבועית" וקבל חינם את כל המידע והעדכונים 

אימייל
שם
 












 
 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
+ שלח משוב
   משרד ראשי - תל אביב והמרכז,  טל': 03-7542873   || מוקד הודעות:  24/7 : 03-7542873     פקס: 03-7622513  :FAX                    
 
סניף חיפה והצפון:  טל:  04-8715370     פקס: 04-8715763  :FAX ||    סניף ירושליים:  02-5660085        ||     סניף באר שבע והדרום:   08-6450007     
 נייד:    052-3728828    : Mobile   ||   דוא"ל משרד:   office@etkin.co.il    ||  דוא"ל חיים: haim@etkin.co.il 

    
 כל הזכויות שמורות לחיים אטקין - שמאות סקרים ומידע    © All Rights Reserved To Haim Etkin - Appraiser      ©   1985 -2020 
למעלה מ- 33 שנות מצויינות בשמאות אמינה, מהימנה, נכונה ומדוייקת

 
 
לייבסיטי - בניית אתרים